Ett fascinerande liv.

Tänkte slänga in en-två-tre rader hära :)

För det första, District 9 har jag tänkt o se länge. Men vet ni vad, den verkar inte gå på bio längre :( trots den hade biopremiär den 28.e augusti. Så mycket besviken är jag, någon som vet mer om detta får ju gärna skriva en rad.

Sen undrar jag vad som hände med Carro's blogg, dog den också? fast utan förvarning? :( bu! riktigt dåligt.

Skickar även en hälsning till Robin som just nu befinner sig i England, det ni :)

Något annat som hänt? Hm nej, går till jobbet, jobbar över lite åker hem :P thats it, så fascinerande liv har jag. Vet inte om jag vågar skriva så mycket mer om jobbet. :P
Har ju hört/läst att arbetsgivare går in och kollar sådana saker så jag vågar inte skriva alltför mycket.  :P

På torsdag bär det av, då skall min lillebror Rickard först ta tåget uppifrån Östersund ner till Gävle, för att möta upp mig o Yo. O sen så tar vi bilen *swish* ner till Stockholm.  Stanna hos Yo's föräldrar över natten för att sedan gasa lagligt 110 ner till Växjö, till storebror Emil. Så det är nästan fullt Lejonklou pack. ;) Sköj skare bli.

Sportdelen

Helt underbar läsning för en som gillar Leksand och sport för den delen också :)

http://jamtleksing.blogspot.com/


Hej o hå

Kommentarer
Postat av: Johanna

district 9 går fortfarande i sthlm ;)

2009-10-02 @ 21:53:04
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0