4-0 till Malta

Ojojojdå, ännu en uppdatering ;) Vad finns det att berätta idag? Hm jo en kille på jobbet som heter Christian sjukanmälde sig idag, grejen med det är att han aldrig sjukanmäler sig. O inte jag heller, så nu ska vi se om jag kan slå hans rekord. :P
Han började nämligen tidigare på detta jobb än vad jag gjorde, själv började jag i januari :)

O imorgon spelar Sverige emot Malta, tips på den matchen... hmmm 4-0 (till Malta , hoho)  några andra som vågar tippa? :)

Står annars o gör popcorn nu.

Tänker på hur trevligt det vore att ha ett jobb på samma ort. Tänk vilken tid man skulle spara, så ni som läser detta o har jobb på samma ort. Va jäkligt glada :D själv tycker jag det är lite drygt dagar som denna.
Nåja.

Nu ropar popcornen på mig :)

hejhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0